Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe
42
BLOG

Autorytet? Jakim prawem?

Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe Kultura Obserwuj notkę 3

Szlag mnie trafia! Pokazują a to aktora Daniela a to reżysera Andrzeja a to jakąś inną śpiewaczkę i mówią,mówią, mówią.

Wygłaszają swoje mądrości i ja mam tego słuchac i usłuchac.

Mam zrozumiec, pochylic głowę i się dopasowac.
A niby dlaczego?
Co mnie obchodzi zdanie jakiegoś komedianta?
Olbrychski jest komediantem! Jemu płacą za to, że udaje kogoś kim nie jest! Na czym on się zna? Na strojeniu min i wygłaszaniu cudzych kwesti!

Na czym zna się Wajda? Na ustawianiu komediantów przed kamerą!

Co oni potrafią oprócz poruszania się po świecie, który nie istnieje!!
To są autorytety? Dla kogo?
Jakim prawem wmawia nam się, że ktoś kto za pieniądze stroi miny ma mi mówic- co mam myślec!

Ten świat stoi na głowie! 

Mbutu Ngabe
O mnie Mbutu Ngabe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura