Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe
41
BLOG

Palikot powinien głosowac na Kaczyniaka

Mbutu Ngabe Mbutu Ngabe Polityka Obserwuj notkę 6

Przez zupełny przypadek obejrzałem "Kropkę nad i".

Dziś produkował się Palikot. Ubolewał nad wysokością ubezpieczenia śp. Pana Prezydenta i I-szej Damy.
Słuchałem jego wypowiedzi z niedowierzaniem.
Szok.
Wściekły jestem na siebie bo dałem się zmienic tym ludziom. Dałem sobie zmienic sposób postrzegania świata.
Ja już nie potrafię uwierzyc w to co do mnie mówią, w prawdziwośc ich słów, szczerośc intencji! Ja im nie wierzę!
Nawet przez moment nie pochyliłem się nad argumentacją Palikota- niby go słuchałem a zastanawiałem się:
-ustalic, który ubezpieczyciel sprzedał polisę parze prezydenckiej;

-ustalic co łączy ubezpieczyciela z Palikotem;

-przeanalizowac co wystąpienie Palikota ma przykryc lub zdyskredytowac;

Jestem na siebie zły, że dałem sobie odebrac naiwnośc.

 

A jeżeli chodzi o tytuł: jeżeli tak bardzo o nasze pieniądze dba Palikot to utrzymanie Jarka (1 osoba plus kot) to są smieszne kwoty w porównaniu do rodziny Komoroskiego (nie dosyc, że 7 gęb to i po posturze można domniemywac, że jeśc lubią).

Mbutu Ngabe
O mnie Mbutu Ngabe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka